Social Media

Platformy Social Media to kolejne wspaniałe narzędzie do zwiększania zasięgu firmy i generowania ruchu na stronie, których kampanie reklamowe pozwalają docierać do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

Prowadzenie profilu na Facebooku

Facebook to najbardziej popularny portal społecznościowy na świecie. Korzysta z niego ponad 1/4 całego globu! Stał się miejscem nie tylko rozrywkowym i komunikacyjnym ale również biznesowym czy zakupowym. Z tego właśnie powodu jest to świetne miejsce do zdobywania klientów, utrzymywania z nimi kontaktu czy pozytywnego budowania wizerunku firmy.

Niekwestionowalnym plusem Facebooka jest jego ogólnodostępność, jednak jego prowadzenie nie sprowadza się tylko do założenia konta. Do skutecznego osiągnięcia celów konieczna jest strategia polegająca na przygotowaniu profilu do odpowiednich odbiorców, redagowaniu treści, zdjęć czy obrazów oraz frekwencji ich publikowania. Do skutecznego prowadzenia takiej kampanii konieczna jest również optymalizacja budżetu, który powinien zostać włączony w kampanie. Jest on bowiem niezastąpiony do pozyskiwania nowych odbiorców w ramach całej platformy Facebook, a nie tylko własnego profilu.