SEO oznacza optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Jest to proces umieszczania Twojej witryny w rankingu na stronie wyników wyszukiwania, tak aby pojawiła się przed konkurencją.
Dzięki SEO upewniasz się, że znajdziesz się na szczycie Google.com, gdy ludzie wyszukują określone słowa kluczowe. Im więcej osób zobaczy Twoją witrynę dzięki SEO, tym większe masz szanse na uzyskanie konwersji i potencjalnych klientów w Twojej firmie.
Czy jesteś gotowy na aktualizację algorytmu Google?
W wywiadzie dla „Business Insider” główny ekonomista Google, Hal Varian, powiedział, że wyszukiwarka jest gotowa zaktualizować swój algorytm, aby odzwierciedlić popularność konkretnej witryny.
Jeśli witryna nie ma wielu odwiedzających lub odsłon, ale ma wysokie zaangażowanie i wysoką jakość treści, prawdopodobnie dobrze sobie radzi w Google pod względem SEO.
W tym artykule omówimy, jak przygotować się do nadchodzącej aktualizacji algorytmu Google. Możesz również dowiedzieć się, co wpływ na skuteczność pozycjonowania swojej domeny.
Powód nr 1, dla którego Twoja witryna nie znajduje się w rankingu w Google
Twoja witryna może nie wyświetlać się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google, ponieważ nie jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek.
Aby Twoja witryna była lepiej pozycjonowana w Google, musisz wykonać SEO, czyli proces optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarki. Obejmuje to takie elementy, jak tagi tytułów, opisy meta i słowa kluczowe.
Co to jest optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO)?
Search Engine Optimization (SEO) odnosi się do procesu wpływania na widoczność witryny lub strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania — ogólnie określanych jako organiczne.
Głównym celem Search Engine Optimization jest to, aby Twoja witryna była wyższa niż konkurencja na stronach wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie finalnie ma prowadzić do większego ruchu i większej liczby konwersji.
Jak stworzyć wyjątkowy plan marketingowy dla swojej firmy?
Plan marketingowy pomoże określić rodzaj marketingu, który prowadzisz, miejsca, w których sprzedajesz swoją firmę i ile może to kosztować. Aby stworzyć skuteczny plan marketingowy dla swojej firmy, wykonaj następujące dziewięć kroków:
1) Dowiedz się, kim są Twoi docelowi odbiorcy i jakie są ich potrzeby
2) Zidentyfikuj strategie, które najlepiej do nich dotrą i w jaki sposób chcesz uświadomić im Twoją firmę
3) Przeprowadź burzę mózgów na wszystkie sposoby kontaktowania się z ludźmi za pośrednictwem kanałów cyfrowych, takich jak media społecznościowe lub e-mail. Zastanów się, które kanały mogą być najskuteczniejsze w zależności od tego, na co Twoi klienci patrzą w Internecie
4) Określ, jak często możesz publikować aktualizacje na każdym kanale społecznościowym oraz w jakich godzinach wysyłanie e-maili będzie najskuteczniejsze